Практична фонетика німецької мови
Структура за темами
-
-
Тема 1. Класифікація німецьких голосних. Голосні звуки [i:] - укр. [І:] [i] - укр. [Ы]
Мета
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх алофони.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Тема 2. Голосні звуки [е:] - укр. [ы:] [e:] - укр. [э:] [e] – укр. [э]
Мета
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
1. Сьогодні ми проходимо тест для перевірки аудитивного слуху. Будь ласка, прослухайте аудіотекст "wie Gott in Frankreich" по ссылке http://dw.com/p/1GeZ8%20
2. Прослухайте ще раз, потім до тесту.
-
-
Тема 4. Приголосні звуки [p] - укр. [П] [b] - укр. [Б]
Мета
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Тема 5. Приголосні звуки [t] - укр. [Т] [d] - укр. [Д]
Мета
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
-
Тема 7. Голосні звуки [ø:] – [œ], в українській мові відсутні
Мета
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Тема 8. Дифтонги [æ], [ao], [Ôø] – в українській мові відсутні
Мета
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Тема 9. Твердий приступ голосних
Мета
-описати артикуляцію.
-порівняти з відповідними явищами у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 10: Konsonanten [k] [g]
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 11: Konsonanten [f] [v]
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 12: Konsonanten [s] [z] [∫] [ʒ]
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 13: Konsonanten [c] [x] [j]
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 14: Konsonant [r] Uvular [R]
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 15: Konsonanten [h] [l]
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 16: Affrikaten [ts] [t∫] [pf]
-описати артикуляцію даних приголосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними приголосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 17: Vokale [o:] [ɔ]
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
Thema 18: Vokale [u:] [u]
-описати артикуляцію даних голосних звуків.
-проаналізувати їх.
-порівняти з відповідними голосними у рідній мові.
-визначити типові помилки.
-
-
Thema 20: Wortbetonung
- описати наголос у слові
- проаналізувати це явище у рідній мові
- визначити типові помилки.
-
Thema 21: Satzbetonung und Satzintonation
- наголос у реченні
- інтонація у реченні у німецькій та українській мовах
-
Thema 22: Ausspracheübungen. Langes [y:]
- Ausbau der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
Thema 23: Langes e
- Ausbau der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
Thema 24: Langes ö
- Herausbildung der aussprachlichen Fähigkeiten und Fertigkeiten
-
Thema 25: langes offenes [ε:]
- Herausbildung der aussprachlichen Fähigkeiten und Fertigkeiten
-
- Entwicklung der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
- Entwicklung der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
- Entwicklung der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
- Entwicklung der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema
-
- Entwicklung der Fähigkeiten und Fertigkeiten zum angegebenen Thema