Поглиблення процесів цифровізації усіх сфер життя, відкриття в галузі нейронауки, великих даних, штучного інтелекту потребують від фахівців в галузі публічних комунікацій знань про соціально-комунікаційні технології на новому технологічному етапі їх розвитку. Сучасні рекламні-, піар-, маркетингові кампанії, як правило, мають комплексний характер, і використовують інтегровані комунікації для вирішення виробничих завдань. Це зумовлено міждисциплінарним характером комунікаційних практик та їх високою затребуваністю в різних галузях людської діяльності, що робить вміння використовувати новітні прикладні соціально-комунікаційні технології важливою професійною компетентністю сучасних фахівців в галузі публічних комунікацій.
Мета курсу: вивчення новітніх прикладних соціально-комунікаційних технологій та способів їх застосування в комунікаційних практиках у відповідності до світових стандартів та етичних норм.
Під час вивчення курсу студенти оволодіють знаннями про cоціальні технології та гуманітарні технології м’якого впливу, техніки та інструменти в системі зв’язків з громадськістю, специфіку технологічного процесу, етичні норми та правові засади формування громадської думки. Під час розгляду практичних кейсів здобувачі дізнаються: Як навчитися вправно використовувати Великі цифрові дані при плануванні піар-кампаній? Яку роль посідає корпоративна соціальна відповідальність в системі комунікацій бізнесу? Які базові техніки, механізми та сюжети застосувати для створення ефективних крос-медійних проєктів? В чому полягають секрети успішного іміджмейкінгу? Як створити ефективне рекламне повідомлення? Як використовувати штучний інтелект, віртуальну та доповнену реальність для побудови ефективних та етичних комунікацій?
- Викладач: Безчотнікова Світлана