Опції зарахування

Інтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdfІнтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdfПрикладні СКТ Силабус 2025.pdfПрикладні СКТ Силабус 2025.pdf

Поглиблення  процесів цифровізації усіх сфер життя, відкриття в галузі нейронауки, великих даних, штучного інтелекту потребують від фахівців в галузі публічних комунікацій знань про  соціально-комунікаційні  технології  на новому технологічному етапі їх розвитку.  Сучасні рекламні-, піар-, маркетингові кампанії, як правило, мають комплексний характер, і  використовують інтегровані комунікації для вирішення виробничих завдань. Це зумовлено міждисциплінарним характером комунікаційних практик та їх високою затребуваністю в різних галузях людської діяльності, що робить вміння використовувати новітні прикладні соціально-комунікаційні технології  важливою професійною компетентністю  сучасних фахівців в галузі публічних комунікацій.

Мета курсу: вивчення новітніх прикладних соціально-комунікаційних технологій  та способів їх застосування  в комунікаційних практиках у відповідності до світових стандартів та етичних норм.

Під час вивчення курсу студенти оволодіють знаннями про cоціальні технології та гуманітарні технології м’якого впливу, техніки та  інструменти в системі зв’язків з громадськістю, специфіку технологічного процесу, етичні норми та правові засади формування громадської думки.  Під час розгляду практичних кейсів здобувачі дізнаються: Як навчитися вправно використовувати Великі цифрові дані  при плануванні  піар-кампаній? Яку роль посідає корпоративна соціальна відповідальність в системі комунікацій бізнесу? Які базові техніки,  механізми та сюжети застосувати для створення ефективних крос-медійних проєктів? В чому полягають секрети успішного іміджмейкінгу? Як створити ефективне рекламне повідомлення? Як використовувати штучний інтелект, віртуальну та доповнену реальність для побудови ефективних та етичних комунікацій?

 

 


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.