Інтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdfІнтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdfПрикладні СКТ Силабус 2025.pdfПрикладні СКТ Силабус 2025.pdf

Поглиблення  процесів цифровізації усіх сфер життя, відкриття в галузі нейронауки, великих даних, штучного інтелекту потребують від фахівців в галузі публічних комунікацій знань про  соціально-комунікаційні  технології  на новому технологічному етапі їх розвитку.  Сучасні рекламні-, піар-, маркетингові кампанії, як правило, мають комплексний характер, і  використовують інтегровані комунікації для вирішення виробничих завдань. Це зумовлено міждисциплінарним характером комунікаційних практик та їх високою затребуваністю в різних галузях людської діяльності, що робить вміння використовувати новітні прикладні соціально-комунікаційні технології  важливою професійною компетентністю  сучасних фахівців в галузі публічних комунікацій.

Мета курсу: вивчення новітніх прикладних соціально-комунікаційних технологій  та способів їх застосування  в комунікаційних практиках у відповідності до світових стандартів та етичних норм.

Під час вивчення курсу студенти оволодіють знаннями про cоціальні технології та гуманітарні технології м’якого впливу, техніки та  інструменти в системі зв’язків з громадськістю, специфіку технологічного процесу, етичні норми та правові засади формування громадської думки.  Під час розгляду практичних кейсів здобувачі дізнаються: Як навчитися вправно використовувати Великі цифрові дані  при плануванні  піар-кампаній? Яку роль посідає корпоративна соціальна відповідальність в системі комунікацій бізнесу? Які базові техніки,  механізми та сюжети застосувати для створення ефективних крос-медійних проєктів? В чому полягають секрети успішного іміджмейкінгу? Як створити ефективне рекламне повідомлення? Як використовувати штучний інтелект, віртуальну та доповнену реальність для побудови ефективних та етичних комунікацій?

 

 


Постановка голосу 2025.pdfПостановка голосу 2025.pdf

Метою викладання навчальної дисципліни Постановка голосу_є опанування студентами основ дикторської майстерності,  розвиток вокально-артикуляційних навичок та формування технік мовлення, що забезпечують оптимальне використання голосового апарату для досягнення високої якості та виразності професійної діяльності ведучого програми або спеціального заходу. Основними завданнями вивчення дисципліни Постановка голосу є набуття студентами відповідних знань, умінь та навичок  володіння технікою мовлення, вміння працювати в студії перед камерою, володіння дихальним і мовленнєвим  апаратом, навичками правильного голосоутворення, інтонацією, тембральною образністю. А також набуття загальної культури, логічності й образності мови, творчої уяви та образного мислення, вольового, опорного посилення звуку, емоційного запалу, а також виховання мовленнєвого слуху.

Фактчекінг Програма 2025.pdfФактчекінг Програма 2025.pdf

Завданнями навчальної дисципліни є формування загального уявлення про фактчекінг; ознайомлення з алгоритмами та способами верифікації інформації; опанування   методів та технік перевірки документів, відео- та фотоматеріалів.  Навчальна дисципліна «Фактчекінг» вивчається в рамках робочого навчального плану ОПП Журналістика. Журналістика та соціальна комунікація», а також є освітнім компонентом сертифікатної програми «Контент менеджмент». Вибіркова навчальна дисципліна. Відноситься до дисциплін професійної підготовки.

 


Інтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdfІнтегровані комунікаційні технології в ЗГ.pdf

 Інтегровані соціально-комунікаційні технології є домінантним інструментом великих  комунікаційних кампаній. Курс передбачає вивчення інструментів, технік та ефектів, що використовуються в новітніх комунікаційних практиках різних сфер діяльності.  Дисципліна має практико-орієнтоване спрямування, що ґрунтується на вивченні досвіду провідних компаній  світу щодо просування соціально значущих об’єктів, товарів та послуг, тому безпосередньо пов’язана з галузями застосування.


Іміджологія 2024.pdfІміджологія 2024.pdf

Навчальний курс „Іміджелогія” належить до циклу професійно-орієнтованих дисциплін в системі професійної підготовки  фахівців в галузі реклами та зв’язків з громадськістю.  Він має прикладний, міждисциплінарний  характер і послуговується методологією цілого ряду гуманітарних наук (філології, психології, естетики, філософії, менеджменту, косметології, етики, культурології).

 Структура навчального курсу передбачає ознайомлення з теоретичними напрацюваннями в цій галузі, що представлені концепціями  таких  відомих зарубіжних   та українських  дослідників, як  М. Маклюэн, Р. Арнхейм, К. Метц, Ж. Фіске, Р. Барт, У.Эко;  Г. Почепцов, В. Шепель, О. Панасюк, В. Бєлобрагін, які  здебільше присвячені термінології та інструментарію іміджелогії. Практичні заняття націлені на формування вмінь та навичок створення іміджу організації, підприємства, кампанії, професійного образу та аналізу його ефективності. Багато уваги приділяється  прикладному аспекту  - формуванню ефективного  іміджу  підприємства, професійного іміджу, іміджу території.