Enrolment options

Мета. Формування у студентів системи знань щодо теоретичних засад соціальних комунікацій, а також щодо історії розвитку соціальних комунікацій як особливого соціологічного феномена. 


 Завдання:

  • систематизувати у студентів понятійно-термінологічну базу навколо поняття «соціальні комунікації»;

  • ознайомити студентів з провідними сучасними філософськими, соціологічними, психологічними, економічними та міжгалузевими  підходами до трактування «соціальних комунікацій»; 

  • сформувати знання студента щодо специфіки  історичного розвитку соціальних комунікацій; 

  • сформувати уявлення про журналістику як елемент широкої системи соціальних комунікацій;

  • сформувати відповідальність майбутнього журналіста як творця чи активного суб’єкта комунікативної ситуації.


Guests cannot access this course. Please log in.