Метою навчальної дисципліни «КОМПАРАТИВНА ПЕДАГОГІКА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» є забезпечення основ теоретичної та практичної підготовки студентів до компаративного аналізу дошкільної освіти в країнах світу; формування у студентів уявлення про основні напрями та тенденції розвитку дошкільної освіти в різних країнах світу, порівнянні різних систем дошкільної освіти, їх аналізі та оцінці, а також використанні отриманих знань для вдосконалення національної системи дошкільної освіти.
Зміст самостійної роботи з курсу «КОМПАРАТИВНА ПЕДАГОГІКА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» визначається робочою навчальною програмою з цієї дисципліни та підпорядковується наступним завданням:
§ познайомити з основними етапами розвитку компаративної (порівняльної) педагогіки як науки, тематикою, змістом та методологією порівняльно-педагогічних досліджень;
§ ознайомити студентів з педагогічною теорією та практикою у закордонних країнах у контексті порівняння з досягненнями в освітній сфері України;
§ розкрити загальні й локальні тенденції розвитку дошкільної освіти у сучасному світі;
§ проаналізувати стан та специфічні особливості національних систем дошкільної освіти провідних країн світу, досвід їх реформування;
§ допомогти осмислити сучасні пріоритети та підходи до розвитку дошкільної освіти за кордоном;
§ стимулювати інтерес студентів до закордонної педагогічної теорії, інноваційного досвіду;
§ виробити аналітичні вміння у роботі з інформацією з розвитку дошкільної освіти у світі;
§ формувати вміння обґрунтовувати власну думку, толерантно ставитись до іншої позиції, критично оцінювати інформацію.
- Викладач: Крутій Катерина