Опції зарахування

Метою навчальної дисципліни «КОМПАРАТИВНА ПЕДАГОГІКА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» є забезпечення основ теоретичної та практичної підготовки студентів до компаративного аналізу дошкільної освіти в країнах світу; формування у студентів уявлення про основні напрями та тенденції розвитку дошкільної освіти в різних країнах світу, порівнянні різних систем дошкільної освіти, їх аналізі та оцінці, а також використанні отриманих знань для вдосконалення національної системи дошкільної освіти.

Зміст самостійної роботи з курсу «КОМПАРАТИВНА ПЕДАГОГІКА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»  визначається робочою навчальною програмою з цієї дисципліни та підпорядковується наступним завданням:

§  познайомити з основними етапами розвитку компаративної (порівняльної) педагогіки як науки, тематикою, змістом та методологією порівняльно-педагогічних досліджень;

§  ознайомити студентів з педагогічною теорією та практикою у закордонних країнах у контексті порівняння з досягненнями в освітній сфері України;

§  розкрити загальні й локальні тенденції розвитку дошкільної освіти у сучасному світі;

§  проаналізувати стан та специфічні особливості національних систем дошкільної освіти провідних країн світу, досвід їх реформування;

§  допомогти осмислити сучасні пріоритети та підходи до розвитку дошкільної освіти за кордоном;

§  стимулювати інтерес студентів до закордонної педагогічної теорії, інноваційного досвіду;

§  виробити аналітичні вміння у роботі з інформацією з розвитку дошкільної освіти у світі;

§  формувати вміння обґрунтовувати власну думку, толерантно ставитись до іншої позиції, критично оцінювати інформацію.


Самореєстрація (Студент)
Самореєстрація (Студент)