Мета. Формування системи знань з питань українського та іноземного медіа-законодавства та юридичних відносин у медіа-сфері, джерел міжнародного медіаправа, а також побудову на цій основі правового статусу та законодавчих гарантій забезпечення діяльності мас-медіа в цілому й журналіста зокрема з акцентом на українських реаліях медіа-сфери.

Завдання. 

  1. Вивчення ключових нормативно-правових засад діяльності медіа-сфери в Україні та світі, прав, обов’язків та гарантій професійної діяльності журналіста, функціонування міжнародного медіа-права, а також системи законодавчих актів, що забезпечують правове регулювання медійної діяльності в Україні, включаючи специфіку нових медіа; 

  2. Розбір та аналіз найважливіших  законодавчих  актів у медіа-сфері, формування навички роботи з ними; 

  3. Формування в студентів релевантних знань щодо правових засад роботи з інформацією, доступу до та специфіки роботи з джерелами інформації, міри відповідальності за перешкоджання роботі мас-медіа, журналістській діяльності в цілому.


Мета. Ознайомлення студентів з практичними засадами розвитку й діяльності інформаційних агентств, їх досвідом, місцем і роллю в українському та світовому інформаційному просторі, вироблення навичок роботи з інформаційними матеріалами, що застосовуються в роботі інформаційних агентств та ознайомлення із жанровим потенціалом новинної журналістики. 


Завдання: 

- надати студентам у формі практичних занять ключові постулати щодо логіки виникнення та розвитку інформаційних агентств, 

ознайомити студентів із базовими відомостями про жанри новинної журналістики; 

- пояснити особливості роботи журналіста, що працює в інформаційному агентстві або регулярно користується матеріалами ІА;

- навчити студентів опрацьовувати новинні масиви; 

- навчити студентів редагувати матеріали інформаційних агентств, адаптуючи їх до потреб цільової аудиторії. 




Мета. Формування у студентів системи знань щодо теоретичних засад соціальних комунікацій, а також щодо історії розвитку соціальних комунікацій як особливого соціологічного феномена. 


 Завдання:

  • систематизувати у студентів понятійно-термінологічну базу навколо поняття «соціальні комунікації»;

  • ознайомити студентів з провідними сучасними філософськими, соціологічними, психологічними, економічними та міжгалузевими  підходами до трактування «соціальних комунікацій»; 

  • сформувати знання студента щодо специфіки  історичного розвитку соціальних комунікацій; 

  • сформувати уявлення про журналістику як елемент широкої системи соціальних комунікацій;

  • сформувати відповідальність майбутнього журналіста як творця чи активного суб’єкта комунікативної ситуації.