ІНДЗ 2
Завдання для самостійної роботи (ІНДЗ)
Використовуючи матеріали Семінарського заняття 4. ШКІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕПІЧНОГО ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ «СЛІДОМ ЗА АВТОРОМ», а також Матеріали до Семінару 4 (Додатки 1 - 5), розробіть власний план-конспект уроку з вивчення будь-якого програмового епічного твору (5-7 класи) з використанням аналізу «слідом за автором». Дотримуйтесь принципу цілісності аналізу.
Завдання для першої (Іоанна Манькова, Шавіль Молчанов, Сергій Подгоренко, Аліна Тараненко, Анна Чупренюк, Джьоаши Чаші Латіша, Мбачану Ульріх Ерад, Маді Тагро Анге Абель) і третьої груп (Жак Яннік Біолонг, Саунде Валері Ульрік, Валерій Джонг Тангунйі, Мусса Камара, Яннати Камара, Ндассо Кіфьо Пеланелль, Камара Мохамед Ламіне) - реалізуйте в аналізі «слідом за автором» емоційний і пізнавальний аспекти (Див. Додаток 5)
Завдання для другої (Дар`я Рябуха, Вікторія Корольова, Анастасія Заїченко, Бакалаг Ба Тоуна Жан, Мамаду Саліу Баррі, Ндонг Бернард Бієнвеню, Нзукуе Нзукуе Жіслєн Пегі) і четвертої груп (Дмитро Беш, Анастасія Варава, Катерина Варенцева, Тетяна Гріценко, Дар'я Громова, Стефан Джоунгуе, Джухассі Джука Карель Бландін, Оділджан Мавлянов) - реалізуйте в аналізі «слідом за автором» розвивальний і виховний аспекти (Див. Додаток 4)