ІНДЗ 1
Завдання для самостійної роботи (ІНДЗ)
Використовуючи матеріали Семінарського заняття 2. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА (§2-3. Поурочний план і Переваги та недоліки компаративного вивчення художніх творів), а також Додатку 2. Фрагмент міжшкільного методичного об’єднання, розробіть план-конспект уроку з використанням елементів компаративного аналізу художніх творів
Завдання для першої групи
(Іоанна Манькова, Шавіль Молчанов, Сергій Подгоренко, Аліна Тараненко, Анна Чупренюк, Джьоаши Чаші Латіша, Мбачану Ульріх Ерад, Маді Тагро Анге Абель)
Спільне і відмінне в образах Пузиря з комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн» і Гобсека з повісті Оноре де Бальзака "Гобсек". З’ясувати на уроці спільну мету персонажів, подаючи їх у таблиці.
Гобсек Пузир
Цинік Бездушний
Людина «підла» Некультурний
Людина «мисляча» Жадібний
Філософ Справжній «хазяїн»
Завдання для другої групи
(Дар`я Рябуха, Вікторія Корольова, Анастасія Заїченко, Бакалаг Ба Тоуна Жан, Мамаду Саліу Баррі, Ндонг Бернард Бієнвеню, Нзукуе Нзукуе Жіслєн Пегі)
Компаративний аналіз поем Вергілія та І. Котляревського «Енеїда» (таблиця)
- Історія створення - Особливості форми, віршування
- Теми - Образи
- Художні особливості
Завдання для третьої групи
(Дмитро Беш, Анастасія Варава, Катерина Варенцева, Тетяна Гріценко, Дар'я Громова, Стефан Джоунгуе, Джухассі Джука Карель Бландін, Оділджан Мавлянов)
Казкове і реалістичне у творах Б.Харчука «Планетник» і А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц», схоже і відмінне в долях і характерах героїв (круги Венна)
Що в творах слід віднести до казкового, а що – до реалістичного?
Чим схожі головні герої - Планетник і Маленький принц? Що відмінного у їхніх характерах і долях?
Кого можна назвати вчителями головних героїв? Які життєві істини переймають від них Планетник і Маленький принц? Це реалістичні чи казкові постаті?
Який соціальний статус мають хлопчики?
Завдання для четвертої групи
(Жак Яннік Біолонг, Саунде Валері Ульрік, Валерій Джонг Тангунйі, Мусса Камара, Яннати Камара, Ндассо Кіфьо Пеланелль, Камара Мохамед Ламіне)
Спільне і відмінне у байці «Вовк і Ягня» Езопа, Л.Глібова, І.Крилова (використання методу творчого читання, бесіди)