Питання 14 до Семінару 1
Умови завершення
Порівняти зміст шкільних програм із зарубіжної літератури для 11 класів рівня стандарту та профільного рівня
Порівняти теоретико-літературні поняття, закладені в програми різних рівнів
Завдання для самостійної роботи
Завдання для першої групи
(Іоанна Манькова, Шавіль Молчанов, Сергій Подгоренко, Аліна Тараненко, Анна Чупренюк, Джьоаши Чаші Латіша, Мбачану Ульріх Ерад, Маді Тагро Анге Абель)
Порівняти зміст шкільних програм із зарубіжної літератури для 11 класів рівня стандарту та профільного рівня
Подати відповідь у формі таблиці, наприклад
Рівень Стандарт |
Рівень Профільний |
Завдання для другої групи
(Дар`я Рябуха, Вікторія Корольова, Анастасія Заїченко, Бакалаг Ба Тоуна Жан, Мамаду Саліу Баррі, Ндонг Бернард Бієнвеню, Нзукуе Нзукуе Жіслєн Пег)
Зіставити структуру шкільних програм із зарубіжної літератури для 10–11 класів рівня стандарту та профільного рівня
Подати відповідь у формі таблиці, наприклад
Рівень Стандарт |
Рівень Профільний |
Завдання для третьої групи
(Дмитро Беш, Анастасія Варава, Катерина Варенцева, Тетяна Гріценко, Дар'я Громова, Стефан Джоунгуе, Джухассі Джука Карель Бландін, Оділджан Мавлянов)
Порівняти теоретико-літературні поняття, закладені в програми різних рівнів
Завдання для четвертої групи
(Жак Яннік Біолонг, Саунде Валері Ульрік, Валерій Джонг Тангунйі, Мусса Камара, Яннати Камара, Ндассо Кіфьо Пеланелль, Камара Мохамед Ламіне)
Зіставити списки для додаткового (самостійного) читання у шкільних програмах різних рівнів
Подати відповідь у формі таблиці, наприклад
Рівень Стандарт |
Рівень Профільний |