Мета навчальної дисципліни: формування системи знань та вмінь організації науково-дослідницької діяльності, тобто теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного проведення наукових досліджень добувачами вищої освіти.
Завдання навчальної дисципліни: формування знань з використання методів наукового пізнання для проведення науково-дослідної роботи; визначення основ організації творчої діяльності, методів наукового пізнання; засвоєння вимог до підготовки та написанню наукових робіт, правила пошуку, накопичення та обробки наукової інформації; оволодіння правилами до змісту та структури наукових робіт, порядком оформлення наукових робіт; ознайомлення з вимогами до підготовки публікацій, рефератів, докладів.
- Teacher: Вячеслав Волік
Мета навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань, умінь і навичок практичної діяльності, інших компетентностей щодо загальних закономірностей розвитку теорії адміністративного права та процесу через порівняльну призму інших країн, законодавства у сфері регулювання міжнародних процесів в цій сфері, особливостей застосування норм права у діяльності органів публічної адміністрації, що здійснюють свої повноваження у сфері адміністративного права та процесу.
Завдання навчальної дисципліни: глибинне опанування понятійно-категоріального апарату теорії адміністративного права та процесу; засвоєння нюансів системи чинних та міжнародних нормативно-правових актів у сфері регулювання правовідносин пов’язаних з адміністративним правом та процесом з метою правильного їх застосування у практичній діяльності; формування навичок правильного та повного розв’язання практичних ситуацій і завдань, що можуть виникати у відповідних міжнародних правовідносинах; чітке формування системи знань й умінь у сфері правозастосовної діяльності норм міжнародного права у відповідних правовідносинах; визначення заходів державного примусу, зокрема, заходів юридичної відповідальності за порушення приписів адміністративного права та процесу, в тому числі на міжнародному рівні.
- Teacher: Вячеслав Волік
Мета навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань, умінь і навичок практичної діяльності, інших компетентностей щодо загальних закономірностей розвитку теорії адміністративного процесу через глибинне детальне ознайомлення з судовою практикою, законодавства у сфері регулювання адміністративно-процесуальних процесів в цій сфері, особливостей застосування норм процесуального судами права у діяльності судових органів, що здійснюють відповідні повноваження у сфері адміністративного права та процесу.
Завдання навчальної дисципліни: глибинне опанування понятійно-категоріального апарату теорії адміністративного процесу; засвоєння нюансів системи чинних та міжнародних нормативно-правових актів у сфері регулювання правовідносин пов’язаних з адміністративним процесом з метою правильного їх застосування у практичній діяльності; формування навичок правильного та повного розв’язання практичних ситуацій і завдань, що можуть виникати у відповідних правовідносинах; чітке формування системи знань й умінь у сфері правозастосовної діяльності норм права у відповідних правовідносинах, в тому числі на міжнародному рівні; визначення заходів державного примусу, зокрема, заходів юридичної відповідальності за порушення приписів адміністративного процесу.
- Teacher: Вячеслав Волік
а) науково-юридична – закласти та сформувати у здобувачів вищої освіти знання з насущних проблем адміністративного права та процесу, норм та інститутів адміністративного права та процесу України та Європи, а також дати чітке сучасне уявлення що ми розуміємо під такими правовими категоріями як «адміністративний суд», «адміністративний позов», «інстанція», «адміністративне судочинство», «адміністративний процес», «адміністративна юстиція», «адміністративна процедура» та ін., а також їх зміст та їх дискусійні різновиди. Науково-юридичною метою є також формування системи публічного управління, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоритетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах.
б) загальноосвітня – сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста для органів державної, судової влади, а також установ різних форм власності, здатного на достатньому рівні репрезентувати органи та установи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами, глибоко формувати та розвивати правові знання здобувачів вищої освіти, уміння розгорнуто аналізувати нормативно-правові акти та інші законодавчі та відомчі документи в адміністративно-процесуальній сфері; виробляти високопрофесійні актуальні навички самостійного аналізу адміністративно-правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;
в) виховна – формувати ціннісні орієнтири здобувачів вищої освіти відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; генерувати в майбутніх науковців максимально високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.
- Teacher: Вячеслав Волік
а) науково-юридична – закласти та сформувати у здобувачів вищої освіти знання з насущних проблем міжнародного морського права, норм та інститутів міжнародного морського права, а також дати чітке сучасне уявлення що ми розуміємо під такими правовими категоріями як «морські простори», «міжнародні урядові та неурядові організації в розвитку морського права», «безпека мореплавства», «охорона морського середовища» та ін., а також їх зміст та їх дискусійні різновиди. Науково-юридичною метою є також формування системи національного морського права, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоретитетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах.
б) загальноосвітня – сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста, здатного на достатньому рівні репрезентувати органи та установи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами, глибоко формувати та розвивати правові знання здобувачів вищої освіти, уміння розгорнуто аналізувати нормативно-правові акти та інші законодавчі та відомчі документи; виробляти високопрофесійні актуальні навички самостійного аналізу відповідних правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;
в) виховна – формувати ціннісні орієнтири здобувачів вищої освіти відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх науковців максимально високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.
- Teacher: Вячеслав Волік
а) науково-юридична – закласти та сформувати у здобувачів вищої освіти знання з насущних проблем міжнародного морського права, норм та інститутів міжнародного морського права, а також дати чітке сучасне уявлення що ми розуміємо під такими правовими категоріями як «морські простори», «міжнародні урядові та неурядові організації в розвитку морського права», «безпека мореплавства», «охорона морського середовища» та ін., а також їх зміст та їх дискусійні різновиди. Науково-юридичною метою є також формування системи національного морського права, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоретитетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах.
б) загальноосвітня – сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста, здатного на достатньому рівні репрезентувати органи та установи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами, глибоко формувати та розвивати правові знання здобувачів вищої освіти, уміння розгорнуто аналізувати нормативно-правові акти та інші законодавчі та відомчі документи; виробляти високопрофесійні актуальні навички самостійного аналізу відповідних правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;
в) виховна – формувати ціннісні орієнтири здобувачів вищої освіти відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх науковців максимально високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.
- Teacher: Вячеслав Волік
а) науково-юридична – закласти та сформувати у здобувачів вищої освіти знання з насущних проблем адміністративного права та процесу, норм та інститутів адміністративного права та процесу України та Європи, а також дати чітке актуальне уявлення що ми розуміємо під такими правовими категоріями як «публічна адміністрація», «орган виконавчої влади», «адміністративний суд», «інстанція» та ін., а також їх зміст та їх дискусійні різновиди. Науково-юридичною метою є також формування системи публічного управління, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоретитетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах.
б) загальноосвітня – сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста для органів державної влади і установ різних форм власності, здатного на достатньому рівні репрезентувати органи та установи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами, глибоко формувати та розвивати правові знання здобувачів вищої освіти, уміння розгорнуто аналізувати нормативно-правові акти та інші законодавчі та відомчі документи; виробляти високопрофесійні актуальні навички самостійного аналізу адміністративно-правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;
в) виховна – формувати ціннісні орієнтири здобувачів вищої освіти відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх науковців максимально високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.
- Teacher: Вячеслав Волік
Мета навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань, умінь і навичок практичної діяльності, інших компетентностей щодо загальних закономірностей розвитку теорії міграційного права, законодавства у сфері регулювання міграційних процесів, особливостей застосування норм права у діяльності органів публічної адміністрації, що здійснюють свої повноваження у сфері міграційних процесів.
Завдання навчальної дисципліни: опанування понятійно-категоріального апарату теорії міграційного права; засвоєння системи чинних нормативно-правових актів у сфері регулювання правовідносин у сфері міграційних процесів з метою правильного їх застосування у практичній діяльності; формування навичок правильного та повного розв’язання практичних ситуацій і завдань, що можуть виникати у міграційних правовідносинах; формування системи знань й умінь у сфері правозастосовної діяльності норм міграційного права у відповідних правовідносинах; визначення заходів державного примусу, зокрема, заходів юридичної відповідальності за порушення міграційного законодавства на міжнародному рівні.
- Teacher: Вячеслав Волік
а) науково-юридична – поширити й поглибити у здобувачів вищої освіти теоретичні знання та практичні навички в юридичній сфері електронного урядування в Україні і світу, ознайомитися з відповідними нормами та інститутами України і світу в цій сфері, а також дати чітке сучасне уявлення що ми розуміємо під такими правовими категоріями як «e-government», «електронна демократія», «електронний регіон», «електронне місто», «розумне місто» та ін., а також їх зміст та їх дискусійні різновиди. Науково-юридичною метою є також формування та уніфікації єдиної державної системи з належної організації відповідних процесів та впровадження успішного електронного урядування, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоритетом її діяльності буде служіння народові, національним інтересам. Ця система буде підконтрольною народові, прозорою, побудованою на наукових принципах.
б) загальноосвітня – сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста для органів державної влади і установ різних форм власності, здатного на достатньому рівні репрезентувати органи та установи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами, глибоко формувати та розвивати правові знання здобувачів вищої освіти, уміння розгорнуто аналізувати нормативно-правові акти та інші законодавчі та відомчі документи; виробляти високопрофесійні актуальні навички самостійного аналізу адміністративно-правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;
в) виховна – формувати ціннісні орієнтири здобувачів вищої освіти відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх науковців максимально високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.
- Teacher: Вячеслав Волік
Мета навчальної дисципліни – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань, умінь і навичок практичної діяльності, інших компетентностей щодо загальних закономірностей розвитку теорії міжнародного транспортного права, законодавства у сфері регулювання міжнародних транспортних процесів, особливостей застосування норм права у діяльності органів публічної адміністрації, що здійснюють свої повноваження у сфері транспортних процесів.
Завдання навчальної дисципліни: опанування понятійно-категоріального апарату теорії міжнародного транспортного права; засвоєння системи чинних нормативно-правових актів у сфері регулювання правовідносин у сфері міжнародних транспортних перевезень з метою правильного їх застосування у практичній діяльності; формування навичок правильного та повного розв’язання практичних ситуацій і завдань, що можуть виникати у міжнародних транспортних правовідносинах; формування системи знань й умінь у сфері правозастосовної діяльності норм міжнародного транспортного права у відповідних правовідносинах; визначення заходів державного примусу, зокрема, заходів юридичної відповідальності за порушення транспортного законодавства на міжнародному рівні.
- Teacher: Вячеслав Волік