ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
- надати студентам цілісну систему знань про історію та концептуальні засади
демократичного урядування, права людини, громадську участь; сформувати
- вміння знаходити та критично аналізувати інформацію, ефективно взаємодіяти з людьми
різних поглядів та переконань;
- сформувати розуміння важливості громадської участі у демократичній державі;
- сформувати у студентів готовність долучатися до вирішення суспільних проблем та
навчити використовувати для цього інструменти громадської участі, доступні в Україні
- Docente: Анна Чечель
Вивчення даної дисципліни дає можливість підготувати магістрів до глибокого засвоєння теоретичних засад публічної політики, розвитку і зміцнення принципів демократії та верховенства права в Україні. У дисципліні на “Публічна політика” розглядаються процеси сучасної трансформації в системі державного управління, розвитку державної служби. Важливою складовою є акцент на необхідності втілення нових управлінських рішень, спрямованих на підвищення рівня знань державних службовців, сучасних технологій управління і адміністрування.
Дисципліна покликана надати студентам всебічне розуміння сучасних підходів до розробки, впровадження та аналізу публічної політики, яка впливає на різні аспекти суспільного життя. У процесі вивчення цієї дисципліни студенти ознайомляться з основними теоретичними концепціями та моделями публічної політики, що застосовуються в різних країнах світу, а також детально розглянуть особливості реалізації публічної політики в Україні. Курс охоплює широкий спектр питань: від сутності та функцій публічної політики до механізмів прийняття політичних рішень і процесів їхньої реалізації на різних рівнях управління.
Особлива увага приділяється таким ключовим напрямкам, як регіональна, соціально-гуманітарна та інформаційна політика, а також використанню інноваційних технологій, зокрема електронного урядування та електронної демократії.
Студенти отримають практичні навички аналізу публічної політики, зможуть самостійно оцінювати політичні рішення, прогнозувати їхні наслідки, визначати пріоритетні напрями державної політики та впроваджувати сучасні підходи до управління суспільними процесами. Крім того, дисципліна надає можливість опанувати методологію політики, що базується на доказах, що є важливим елементом сучасного державного управління.
У результаті вивчення дисципліни «Публічна політика» студенти здобудуть ключові компетентності для ефективної роботи в органах державної влади, місцевого самоврядування та інших сферах, пов’язаних із публічним управлінням, а саме:
Здатність до абстрактного та конкретного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1);.
Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології (ЗК 5);
Здатність генерувати нові ідеї (креативність )ЗК 7);
Здатність налагоджувати соціальну взаємодію між різними суб’єктами публічної влади, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти (CК 1);
Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій соціальної сфери (CК 2); Здатність визначати показники сталого розвитку на місцевому та організаційному рівнях (CК 4);
Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації соціального діалогу з ними (СК 5);
Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України та вимог гнучкого реагування в надзвичайних ситуаціях (CК 6);
Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на рівні ОТГ (CК 8);
Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції (CК 10).
Мета дисципліни передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегій сталого розвитку. Курс має на меті формування базових знань з проблем взаємодії людини і навколишнього середовища, необхідних для прийняття рішень у подальшій професійній діяльності згідно з принципами сталого розвитку.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Державна політика сталого розвитку» є: вивчення сутності та основних понять і принципів концепції сталого розвитку суспільства; поняття біосфери як динамічної системи; основні відомості про глобальні екологічні проблеми людства – ресурси і розвиток, антропогенні впливи на біосферу; якісні і кількісні критерії стійкості природних екосистем, розвитку і моделювання сталого розвитку суспільства; економічні, соціально-політичні, екологічні та етичні проблеми розвитку; проблеми прийняття управлінських рішень.
- Docente: Анна Чечель
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
формування цілісного уявлення про філософські та теоретичні аспекти розвитку політики сталого розвитку, а також набуття практичних навичок науково-аналітичної роботи та проведення економічного, соціального, політичного аналізу політики сталого розвитку, розробки та реалізації публічної політики в сфері забезпечення сталого розвитку, вироблення аналітичних рекомендацій для прийняття політичних і управлінських рішень орієнтуючись на засади сталого розвитку та стандарти «Good Governance»
- Docente: Анна Чечель
Метою викладання данної дисципліни є формування сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, уміння аналізувати проблеми, розглядати ситуацію як ціле, приймаючи управлінське рішення, розуміти діяльність та проблеми свого підприємства та організацій-партнерів, формування системи професійної компетентності (знань, ставлень, прикладних вмінь та навичок) щодо використання принципів, типів, інструментів лідерства та забезпечення тривалого ділового партнерства в адміністративній діяльності.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: оволодіння основними поняттями й концепціями теорії лідерства; визначати переваги та загрози лідерської поведінки; формування системного уявлення про лідерство в адміністративній діяльності діяльності.
- Docente: Анна Чечель